پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 52098
نویسنده : امير محمدي

من فقط و فقط قصد کمک به کسانی رو دارم که میخوان مثل یه مرد گناهانی مثل خودارضایی ، استمنا و یا به طور عامیانه همون جلق زدن رو کنار بگذارند که خدا وکیلی هیچ آخر و عاقبتی توی این کارها نیست . شما فکر می کنید ، کسانی که وبلاگ ها و سایت های سکسی راه اندازی می کنن دلشون برای شما سوخته ؟؟؟؟ نه … اینا دارن از شما سو استفاده می کنن اینا با بازدید هایی که شما از سایت هاشون می کنید کاسبی می کنن و کسی که این وسط بازنده هست شما هستین که : اولا یه پول بی جا برای کارت اینترنت و تلفن دادید ، حالا پولش به کنار خیلی از جوان ها و نوجوان های ایرانی با دیدن این تصاویر شهوت بر اونها غلبه می کنه و باعث میشه دست به کارهای ناشایستی مثل استمنا (جلق) بزنند … اگه دروغ میگم بگین دروغ میگی یا اصلا فحش ام بدین، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است … ولی میدونید اگه کسی یه بار این کار رو انجام داد دیگه معتادش میشه؟؟؟ و از لحاظ معنوی این درست کردن کوله باری از گناه و پیدایش بسیاری از عوارض جسمانی … ولی اون کسی که اون سایت رو راه اندازی می کنه یا اونی که به شما سی دی میده فقط به فکر پول درآوردن خودشه … همین و بس … دوستای گل من بیایید با یه “یاعلی ” گفتن تموم این کارهای ناشایست و پست رو کنار بذاریم … نذارین ازتون به عنوان یه ابزار استفاده بشه … با پول دادن به یه زن خیابونی و یه لذت بردن موقتی دنیا و آخرت خودتون رو خراب نکنید … انقدر اون پولی رو که پدر و مادر شما یا خودتون با هزار زحمت به دست میارین خرج کارت اینترنت و استفاده ی بی جا یا خرج این سی دی های مزخرف نکنید …اون پولی که شما با هزار زحمت در میارین نباید بره تو جیب یه فاحشه ی خیابونی… اگه شهوت به سراغ شما اومد ، به حرف نفس خودتون گوش ندید نذارین اون فرماندار باشه و شما فرمانبر… دوستان استمنا جزء سه گناه بزرگ محسوب میشه . شاید خیلی از شما به گناهش اهمیتی ندید ، شاید اصلا مسلمان هم نباشید ولی برای جسم خودتون که ارزش قائل هستید ، بذارید من عوارض این عمل ناشایست رو بزای شما بگم تا بدونید این کار چه بلایی به سر آدم میاره (البته من اینا رو برای ترسوندن شما نمی گم بلکه دوست دارم بهتون کمک کنم)

 

شاید خیلی از شما معنی این رو نمی دونید زود انزلالی به معنی خارج شدن سریع منی از آلت تناسلی است که طبق تحقیقات15 % طلاق بین زن و شوهرها به دلین زود انزلالی است چون کسانی که زود انزلالی دارند بعد از ازدواج وقتی که با همسرشون نزدیکی می کنند به سرعت منی از آنها خارج شده و زن به سرعت باردار می شود و اکثر زنها به دلیل سقط جنین زیاد مجبور به در آوردن رحمشون می شن و مشکلات زیاد دیگری براشون پیش میاد و بعد ها باعث طلاق بین زوجین میشه این یکی از بدترین عوارض این عمله و می دونم که شما دوست ندارید همسر آیندتون به دلیل این عمل از شما طلاق بگیره ولی نگران نباشید چون همونطور که گفتم شما از قوه و نشاط سرشار جوانی برخوردار هستید و این رو همیشه بدونید هیچ وقت برای هیچ چیز دیر نیست پس تا بیش از این دیر نشده با قول دادن به خودتون و با کمک من این عمل رو ترک کنید .

 دومین عوارض این عمل کمر دردهای شدید که وقتی من با یک دکتر ارتوپد صحبت کردم اون هم این حرف رو تصدیق کرد که بسیاری از کمر دردهای شدید به دلیل این عمل حتی طبق گفته اون دکتر بعدها باعث شکستگی کمر می شود حتما تا حالا خودتون به کمرتون دست زدید و متوجه پوکی اون شدین ولی قصه نخورید چون بعد از ترک این عمل و جایگزین شدن اسپرم در ناحیه نخائی این کمر دردها هم خوب میشه

سومین عوارض این عمل فراموشی و اختلال در حافظه است

 چهارمین عوارض این عمل از بین رفتن پروتئین بدن است که با هر بار انجام دادن این عمل پروتین بسیار زیادی از بدن خارج می شود که جایگزین کردن این پروتئین ها بسیار سخت می شود و فکر می کنم که بدونید وقتی پروتئین زیادی از بدن دفع می شود چه مشکلاتی به وجود می آورد

پنجمین عوارض این عمل کاهش وزن غیر طبیعی است شاید بعضی افراد چاق فکر کنند به وسیله ی این عمل لاغر می شوند ولی اشتباه می کنند چون همون طور که گفتم کاهش وزن غیر طبیعی که مشکلات بسیار زیادی رو در پی دارد پس به افراد چاق پیشنهاد می کنم هرگز از این عمل برای لاغری استفاده نکنند چون نتیجه ی دیگری رو می بینند

ششمین عوارض این عمل باد کردن و بزگ شدن غیر طبیعی بیضه ها است

هفتمین عوارض این عمل پاره شدن لوله های اسپرم سازیه که باعث عفونت در کیسه ی بیضه می شود که بعدها همین عفونت امکان از بین بردن فرد رو به دنبال دارد

هشتمین عوارض این عمل بزگ شدن بیش از اندازه ی لوله آلت تناسلیه این عمل به این دلیله که شما با هر بار دست زدن به آلت تناسلیتون باعث کشش غضروفی می شوید که بعد ها این عمل براتون مشکل زیادی رو به وجود میاره به طوری که با هیچ زنی توانایی نزدیکی رو ندارین

نهمین عوارض این عمل تغییر در حالات رفتاری است که این بدترین عوارض این عمله چون این عمل تغییرات زیادی در حالات رفتاری به وجود می آورد

و دهمین عوارض این عمل پوک شدن استخوان های بدن است که بدی این عمل از کسی پوشیده نیست و در آخر اگر تمام این عوارض ها دست به دست هم دهند باعث، دلم اصلا نمی خواد این رو بگم ولی باعث عقیم شدن شما میشه…

برخی به این موضوع اشاره دارند که جلق به اونها آرامش میده بهتره این رو بگم که عمل جلق مثل مواد مخدر امکان داره به آدم یک لذت سرشار از شهوت رو بده ولی لذت اون موقتیه بعد از خارج شدن منی از آلت تناسلی لذت اون به سرعت از بین میره و جای خودش رو به کمر درد میده اینها همه تلقینی بیش نیست . از شما خواهشمندم که به خودتون قول بدین و با کمک های من دست های یاریمان را به طرف هم دراز کنیم تا بتوانیم این معضل اجتماعی رو که گریبان گیر بسیاری از نوجوانان و جوانان شده را از بین ببریم .

همه شما می دونید که منی خارج شده از آلت تناسلی سرشار است از ژن های کروموزم هستند به طوری که در یک قطره منی میلیون ها کروموزوم وجود دارد و شما با هر بار انجام دادن استمنا بالغ از میلیاردها کروموزوم از بدن شما خارج می شود آیا تا به حال می دونستید که چرا دین اسلام این عمل یعنی جلق زدن رو حرام کرده است؟ شده تا حالا از خودتون بپرسید؟ خوب من براتون می گم یکی از دلایلش اینه که شما با هر بار انجام دادن این کار باعث به وجود نیامدن هزاران بچه می شودید یعنی اینکه شما به خاطر لذت نفسانیتون هدیه الهی رو که خدا به آدم (ع) بخشید و تا الان که همه ی ما از نوادگان او هستیم از این هدیه الهی بهره می بریم خداوند مرد را خلیفه اش بر روی زمین کرد تا با نعمت الهی که به او بخشیده شده بود تولید نسل کند و زن را امانت دار این هدیه الهی کرد ولی ماها با انجام این عمل توهینی به آن هدیه الهی می کنیم پس تا بیش از این به درگاه الهی گناه نکرده ایم توبه کنیم و سعی به ترک این عمل کنیم احتمالا شما در برخی از کتب که نویسندگان خارجی در مورد عمل استمنا نوشته اند خونده باشید در همه ی اونها عمل استمنا را عمل بسیار مفیدی تلقی کردند حالا من میگم برای چی خارجی ها از این عمل استقبال می کنند چون در خارج از کشور بیشتر در کشورهای اروپایی و امریکایی عمل جماع کردن(تجاوز مرد به زن مجرد) جرم نیست در حالی که در کشور ما اگر کسی جماع حرام کند او را سنگسار می کنند به همین دلیل در کشورهای خارجی بچه هایی که از روابط نامشروع به دنیا می آیند زیاد هستند به خاطر همین ملت های غربی تصمیم گرفتند برای اینکه جلوی ازدیاد این بچه ها رو بگیرند ترویج انجام عمل استمنا را کنند به همین دلیل است که نویسندگان خارجی از این عمل استقبال زیاد می کنند

پس بیایید تا دیر نشده این عمل زشت رو کنار بگذاریم … برای این کار هیچ وقت دیر نیست… از همین الان شروع می کنیم … یا علی مدد :

حضرت علی(ع) شخصی را که مبتلا به این عمل بود آنقدر کتک زد تا سرخ شد سپس برای او از بیت المال همسر داد. خوب دلم می خواست با گفتن این روایت اراده ی شما را برای ترک این عمل قوی کنم و امیدوارم که تونسته باشم

همین الان که پای کامپیوتر نشسته اید تمامی فایل هایی را چه مخفی و چه غیر مخفی که در آنها عکس ها ، فیلم ها و کلیپ ها ، آدرس های اینترنتی و مطالب سکسی و مستهجن در آنها هستند رو بالا بیارید و به طور کلی پاک کنید . نگید حیفه ، چون اینا حیف نیستن ، حیف معصومیت شماست که داره به وسیله ی این چیزای بی ارزش از بین میره . بعد از اون تمام سی دی های مستهجن خودتون رو بشکنید ، توکل به خدا کنید و این کار رو انجام بدین ، مطمئن باشید که ضرر نمی کنید … حالا برید سراغ ماهواره و هرچی کانال مزخرف داره چه اونایی که قفل هستند و چه اونایی که باز هستن رو پاک کنید ، خداوکیلی این کار ها رو بکنید …

مرحله دوم پرهیز از تنهایی همونطور که از عنوان معلومه همه ی شما تا حدودی متوجه منظور من شده اید درسته منظور من همون خونه خالیه که همه ی جوون هارو بد بخت کرده . بهتره اول از همین پرهیز از تنهایی در منزل شروع کنیم همه ی شما ها می دونید که ما اکثرا در زمان تنهایی دست به انجام همچین عملی می زنیم پس دومین گام مهم برای ترک استمنا پرهیز از تنهایی است حالا امکان داره برخی بگویند که ما پدر و مادرمان شاغل هستند و ما از صبح تا شب در خانه تنها هستیم ولی دوست من حتما در نزدیکی منزل شما پارکی مکان عمومی ای وجود داره و یا اگر وجود نداره شما می توانید به حیاط یا بیرون رفته و قدم بزنید واراده اتان را قوی نمایید پس فراموش نشود پرهیز از تنهایی امر بسیار مهمی در ترک این معضل می باشد.دومین موضوع از بخش پرهیز از تنهایی این است که ما از تنهایی در دستشویی و حمام خودداری نماییم اگر که به دستشویی می رود و ناگهان حس شهوتتان از دستتان در میرود سریعا دستشویی را ترک نموده تا اغفال به انجام این کارنشوید

مرحله ی سوم دوری از افراد فاسد و مشکل دار
همونطور که از عنوانش معلومه از معاشرت و گشتن با افراد منحرف و مبتلا استمنا(جلق) در همه اوقات مخصوصا دوران ترک بايد به طور مطلق دوري کرد. نقش افراد بد و فاسد در ابتلا به اين عمل و ادامه آن بسيار عجيب است آنها براي اين که کمتر احساس بدبختي بیچارگی و گناه کنند سعي مي کنندکه شماها را نيز مبتلا سازند و به سرنوشت خود مبتلا کنند چون توان کشیدن بار گناه خود را ندارند و مبتلا کردن دوستان اطرافشان به خود نوعی امید می دهند که فقط خودشان نیستند که به این گناه گرفتارند بلکه اطرافیان آنها نیز هستند پس کمال خواهش را از شما دارم که در این مدتی که در حال ترک این عمل غیر انسانی هستید از نزدیکی و رفت و آمد با این افراد پرهیز کنید . اين يکي از راههاي مهم ترک استمنا است

مرحله ی چهارم ورزش
قبل از اینکه براتون توضیحاتی در رابطه با این مراحل بدم یک پژوهشی رو که چند وقت پیش در اینترنت رو خوندم رو براتون بگم پزشکان چندی پیش به این نتیجه رسیده بودند که افرادی که ورزشکار هستند یعنی تقریبا یک ورزش واحد رو انجام می دهند نسبت به مسائل جنسی بی تفاوت هستند زیرا ورزش طراوت و شادمانی خاصی را در بدن انسان به وجود می آورد که انسان را نسبت به مسائل جنسی بی میل می کند چون مقدار فراواني از انرژي هاي فکري و بدني خود را به ورزش اختصاص مي دهند به همين جهت براي جلو گيري و ترک از تحرکات جنسي است .ورزش کردن بسيار موثر و مهم است .افرادی که به عمل استمنا اعتیاد دارند عمدتا آدمهاي منزوي و کم تحرک و گوشه گيري هستند که همين عوامل تحرک جنسي را در آنها شدید مي کنند که راه مبارزه با آن ورزش است یا اگه به ورزش علاقه ندارید برید سراغ موسیقی که خیلی ام خوب و با حاله به نظر من . من خودم عاشق ارگ و پیانو هستم ولی الان مایه ندارم که ادامه بدم ، شما اگه وضع مالی تون اجازه میده برید سراغ موسیقی یا هنرهای دیگه …

مرحله پنجم روان درمانی

بنشینید و با آرامش به این مدتی که در حال ترک بودید چقدر آرامش پیدا کردین چقدر دوباره طراوت در وجودتون رخنه کرده اصلا انگاری یک آدم دیگه ای شدین دیگه اون عذاب وجدانی رو که همیشه در این باره عذابتون میداد رو ندارین چقدر حس آرامش بخش انگار دیگه خالی شدین احساس می کنید دوباره جون تازه ای گرفتین واقعا این حس لذت بخش بعد برای اینکه دوباره اون فکرهای پلید به ذهنمون نیاد باید گذشتمون رو به خاطر بیاریم و با حال مقایسه کنیم ببینیم چقدر در این یک ماه زحمت کشیدیم تا این عادت اعتیاد آور رو از وجودمون پاک کنیم و برای همیشه فراموشش کنیم بعد به یاد بیاریم و با خودمون عهد ببندیم که هیچ وقت دیگه اسیر و گرفتارش نشیم

مرحله ی ششم کنترل شهوت

درا این مرحله شما باید بنتونید شهوتتون رو کنترل کنید یعنی باید با دیدن یک چیز شهوت آلود حس شهوتتون رو کنترل کنید و ارضا نشین حالا من چند راه بهتون میگم که اگر در زمان انجام این مرحله به این چیزها فکر کنید بهتون کمک می کنه تا شهوتتون رو کنترل کنید پس به این راهها توجه کنید.

-به حرفهایی که زدم فکر کنید

-تصویری شیطانی از ابلیس نفس در ذهنتون بکشید و سعی کنید اسیرش نشین

-به این فکر کنید که 1ماه نیم است که دارید زجر می کشید تا ترکش کنید حالا هم پس نباید زحماتمون رو به باد بدیم

-به روز قیامت فکر کنید که چگونه می خواهید در پیشگاه خداوند سخن بگین و چگونه حوریان جهنم شما را با چه وضعی به سوی جهنم می برند

-به این فکر کنید که اگر دست به این عمل بزنید چه بلاهایی به سرتون می یاد

-به این فکر کنید که اگر عقیم بشین چه ننگی داره براتون می دونید چرا آخه خیلی بده مرد عقیم باشه زن زیاد عیب نداره ولی برای مرد خیلی حرف در میارن

-به این فکر کنید که فرزندان آیندتون در مورد شما چی فکر می کنند اگه بفهمند پدراشون استمنا گر بودند

بهتون قول میدم اگه حتی به یکی از اون چیزهای بالا فکر کنید می تونید از پس این مرحله بر بیاین با امید نام حق این مرحله را از پس بگذرانید.

دوستان گلم : امیدوارم که شمایی که دچار این عمل زشت شدید با خوندن این متن اراده ی خودتون رو جذب کردید و می خواهید که این کار ناشایست رو ترک کنید … از دوستان مسلمان میخوام که اگه نماز نمی خونید به نماز رو بیارید ، اگه بتونید نماز شب بخونید که چه بهتر ، باور کنید توی نماز شب رازی هست که راه گشای بسیاری از مشکلاته ، از پول دار شدن و مایه داری گرفته تا آمرزش گناهان و رسیدن به عرش الهی … بازم میگم من نه بسیجی هستم نه وابسته به حزبی و نه از این بچه پخمه هایی هستم که موهاشون رو یه ور میزنن و سرشون رو پایین می اندازن و میرن ردیف اول کلاس ساکت میشینن و به درس گوش میدن ، باور کنید اگه منو ببینید پیش خودتون میگید این بچه سوسول رو چه به نماز شب و این حرفا ، من یه بنده ی حقیر خدا هستم و قصدم هم کمک به شما هم وطن های عزیزم هست …

من خودم نزدیک به دو ماهه که نماز شب می خونم (قصدم خودنمایی نیست و بلکه آگاهی دادن به شماست) و توی این مدت واقعا اثر این نماز شب ها رو دیدم ، باور کنید طی همین دو ماه من یه حاجتی داشتم و زمانش که رسید( فکر می کنم شب بیست بود که شروع کرده بودم) من چیزی که برام مثل یه رویا بود به حقیقت پیوست و من اون شب واقعا خدا رو لمس کردم و با اینکه خیلی هم توی این موارد مغرورهستم اون شب گریه ام گرفت و این رو فقط و فقط اثر همون نمازهای شب میدونم .

بیایید برای یه بار هم که شده کارهای خوب رو تجربه کنیم ، همیشه نخواهیم سیگار یا مشروب یا سکس یا جلق رو تجربه کنیم بیایید برای چند شب هم که شده نصف شب به نفس خودمون غلبه کنیم و زمانی که همه خوابیدن بیدار بشیم و خالصانه جلوی معبود خودمون بایستیم و بگیم خدایا شرمندم ، منو ببخش .

من طریقه ی نماز شب خوندن رو هم براتون میگم امیدوارم که به کارتون بیاد (این معمول ترین و ساده ترین راه خواندنش هست) :

اول چهار تا نماز دو رکعتی مثل نماز صبح می خونیم و تنها فرقش با نماز صبح نیت اون هست (می تونیم برای هر دو رکعت یه نیت بکنیم هم می تونیم بگیم هشت رکعت نماز شب برای رضای خدا ……)

بعد از این هشت رکعت دو رکعت نماز شفع می خونیم : مثل نماز صبح هست با این تفاوت که توی رکعت اول بعد از سوره ی حمد سوره ناس می خونیم و توی رکعت دوم بعد از سوره ی حمد سوره ی فلق رو می خونیم .

سومین مرحله و آخریش : یک رکعت نماز وتر به این ترتیب که اول سوره ی حمد سپس سه بار سوره ی توحید یا اخلاص (قل هو ا… احد) سپس سوره ی فلق و در آخر سوره ی ناس بعد از اون به قنوت میریم ، قنوت نماز وتر هر چه طولانی تر باشه بهتره توی قنوت نماز وتر هفتاد مرتبه بگید : (استغفر ا… ربی و اتوب الیه ) این تعداد رو با دست راست و با تسبیح می تونید بشمارید بعدش هم رکوع و سجده ها و تشهد و سلام … بعد از نماز هم اگه خواستید می تونید تسبیحات حضرت زهرا(س) رو بگید . (33مرتبه “سبحان ا…” ، 33مرتبه “الحمد لله ” و 34 مرتبه الله اکبر)… اینم بگم نماز شب هر چی به اذان صبح نزدیک تر باشه ثوابش بیشتره . شما سعی کنید حدود نیم ساعت قبل از اذان صبح بیدار بشین که به محض اینکه نماز شب رو خوندید ، نماز صبح رو هم بخونید . نگید سخته چون من از فواید نماز شب هرچی بگم کم گفتم باید خودتون امتحان کنید ، شاید یه کم بیدار شدنش سخت باشه اونم برای روزهای اول ولی بعدش عادی میشه براتون . من یادمه شب دومی که بیدار شدم برای نماز انگار که شیطان پا به پام راه می اومد . به خدا اینو راست میگم اون شب وقتی رفتم وضو بگیرم احساس سنگینی و سر گیجه می کردم ، تمام موهای بدنم سیخ شده بود انقدر حالم بد بود که می خواستم برم بخوابم ولی این همون چیزی بود که اون می خواست ، خلاصه با یه بدبختی وضو گرفتم و ایستادم سر نماز به نماز دوم که رسیدم آرومه آروم شدم و اون شب فهمیدم که میشه به هوای نفس غلبه کرد .

خوب دیگه من دستام درد گرفت از بس تایپ کردم ، دوستای گلم اگه از ته دل بخواهید می تونید هم استمنا و رابطه های جنسی نامشروع رو ترک کنید هم یه انسان پاک و خداپرست واقعی باشید . امیدوارم تونسته باشم کمکی به شما هموطن عزیزم کرده باشم . از همین امشب به فکر توبه باشید حتی اگه قبلا هم توبه کردید و دوباره اونو شکستید باز هم وقت هست ، درگاه خدا همیشه به روی بنده هاش بازه و خدا بخشنده ترین بخشنده هاست … من رو از تصمیمات خودتون بی خبر نذارید و اگه کمکی از من بر می اومد حتما توی نظرات وبلاگ بهم بگین … به امید روزی که همه ی جوانان ایران زمین پاک و بی گناه شوند .بدرود .



:: موضوعات مرتبط: بعد و قبل ازدواج , گالري عكس هاي جالب , مسايل جنسي , ,
:: برچسب‌ها: فیلم سوپر ایرانی ,عکس سوپر, فیلم سوپر خارجی,دانلود فیلم سوپر, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: